Fit przekąski

Systematyczne ćwiczenia i odpowiednia dieta to podstawa zdrowego trybu życia. Jednak co w przypadku, kiedy jesteśmy na imprezie u znajomych, a tam aż roi się od pysznych przekąsek?

Nie popadajmy w paranoję, każdemu należy się odrobina wytchnienia od rygorystycznej diety. Warto czasami sięgnąć po coś niezdrowego, nawet dla własnego widzimisię.

Przekąski

Jeśli wiesz, że idziesz na spotkanie w większym gronie lub po prostu masz zamiar obejrzeć film, do którego musisz mieć jakieś przekąski, to idealnym rozwiązaniem będzie przygotowanie fit przysmaków. Wydaje się paradoksalne? Nie musi takie być! W Internecie istnieje cała masa ciekawych pomysłów, a i ty sam możesz pokombinować w kuchni i wymyśleć naprawdę zdrowy i smaczny zamiennik tego, co jadałeś do tej pory.
Gdy masz akurat ochotę na chipsy lub paluszki idealnym zamiennikiem okażą się być warzywa. Ale jak to? Warzywa? Tak! Wystarczy pokroić bataty lub zwykłe ziemniaki, posypać ulubionymi przyprawami, pokropić oliwą z oliwek i wstawić do piekarnika. Naturalne chipsy jak znalazł – bez dodatków chemii i konserwantów.

Przekąski

A co zamiast paluszków? Również warzywa. Tym razem możesz wybrać paprykę, marchewkę, czy ogórka. Pokrój je w paski, a dla urozmaicenia wykonaj zdrowy dip – wymieszaj jogurt naturalny, drobno pokrój kilka ząbków czosnku, dodaj zioła prowansalskie i pyszny sos czosnkowy gotowy!
Co w przypadku, gdy mam ochotę na słodkości? Wykonaj własną, domową nutellę. Zmiel dojrzałe avokado i pół banana, dodaj kilka łyżek gorzkiego kakao, a na osłodę łyżkę miodu. Wszystko wymieszaj i odstaw do lodówki przynajmniej na godzinę. Taka fit wersja nie dość, że zawiera dużo zdrowych tłuszczy i składników odżywczych, ale jest równie pyszna, co oryginał.

Przekąski

Masz ochotę na rafaello? Robi się! Ugotuj kaszę jaglaną z wodą (w stosunku 1:2,5). Ugotowaną wymieszaj z wiórkami kokosowymi, do smaku dodaj łyżkę miodu, bądź kilka łyżek cukru. Wszystko zblenduj na gładką masę i odstaw na godzinę do lodówki. Następnie formuj kulki i obtaczaj w wiórkach kokosowych. Proste, prawda?

Zdrowe przekąski nie muszą źle wyglądać i być niesmaczne. Odrobina przypraw i kreatywność w ozdobieniu dania przynoszą świetne efekty. Aż chce się jeść!

Podziel się z przyjaciółmi:
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, ocena: 5,00 na 5)
Loading...

Zostaw komentarz

Szanujmy innych Użytkowników nawet jeżeli mamy inne zdanie. Blokujemy konta Użytkowników którzy spamują i nie przestrzegają netykiety. Zapisanych komentarzy nie można edytować, prosimy więc o uważne redagowanie wpisów. Wszystkie wpisy nowych Użytkowników muszą zostać zaakceptowane przez Moderatorów.

Twój email nie będzie widoczny.Wymagane pola zaznaczone są *

*