Fitness na trampolinie

Jesteś już na tym etapie, że ćwiczysz regularnie, uwielbiasz to i zastanawiasz się jak urozmaicić swoje treningi? Trenujesz sama, w domu – czujesz, że dotychczasowe ćwiczenia już tak bardzo cię nie męczą, i pragniesz nadal czuć, że mięśnie pracują, a tłuszcz się spala?

Fitness na trampolinie

Próbowałaś już ćwiczeń z dodatkowym obciążeniem, z wykorzystaniem wszystkich mebli w twoim pokoju, dołączyłaś do ćwiczeń taśmy i nie wiesz co dalej? Masz młodsze rodzeństwo lub dzieci, które uwielbiają wariować i mają dużo kreatywnych, a także sportowych zabawek?

Fitness na trampolinie

Idealnym urozmaiceniem będzie wykorzystanie mini trampoliny! Brzmi zabawnie? Owszem, może to tak wyglądać. Podczas, gdy twoje dzieci śpią, czy są w przedszkolu, gdy siostra wyszła do koleżanki pożycz sobie trampolinę i wykonaj idealny trening! Morze potu gwarantowane! Włącz ulubioną, skoczną muzykę i baw się! Dzięki temu poprawisz sobie humor, naładujesz się pozytywną energią, a przy okazji spalisz spore pokłady tłuszczu. W ciągu godziny można pozbyć się aż 1000 kalorii. Jednocześnie 10 minut skakania na trampolinie można porównać z półgodzinnym bieganiem! Dodatkowo wspomaga ono przemianę materii, przyczynia się do redukcji toksyn z organizmu, a także pomaga stymulować procesy trawienne. Robi wrażenie?

Fitness na trampolinie

Jakie są zalety jumping fitness? Oprócz tych wspomnianych powyżej przede wszystkim zwiększamy swoją gibkość i kondycję. Systematyczne uprawianie tego sportu sprawi, że nie będziemy się tak szybko męczyć, a oddech szybciej stanie się wyrównany w przypadku sprintu do autobusu. Perfekcyjny trening cardio połączony jest z poprawą pracy układu sercowo-naczyniowego, dotlenieniem organizmu oraz poprawą krążenia. Dodatkowo następuje ujędrnienie całego ciała- począwszy od pośladków, przez nogi, po brzuch i ręce.

Fitness na trampolinie

Ponadto, dzięki miękkiemu podłożu trampoliny skakanie jest amortyzowane i nie obciąża stawów. Jak widać jumping fitness nie tylko jest idealnym treningiem na spalanie zbędnych kilogramów. Poprawiona zostaje koordynacja ruchowa i równowaga. Na dodatek mamy tak zwany 2w1 – trening cardio + redukcję poziomu stresu, wzrost energii oraz poprawę nastroju! Zaczynamy?

Podziel się z przyjaciółmi:
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, ocena: 5,00 na 5)
Loading...

Zostaw komentarz

Szanujmy innych Użytkowników nawet jeżeli mamy inne zdanie. Blokujemy konta Użytkowników którzy spamują i nie przestrzegają netykiety. Zapisanych komentarzy nie można edytować, prosimy więc o uważne redagowanie wpisów. Wszystkie wpisy nowych Użytkowników muszą zostać zaakceptowane przez Moderatorów.

Twój email nie będzie widoczny.Wymagane pola zaznaczone są *

*