Ćwiczenia na ramiona

Kobiety często zapominają o ćwiczeniach wzmacniających mięśnie ramion. Warto o nie zadbać, dobrze wykonane ćwiczenia na ramiona poprawiają ich jędrność i pomagają pozbyć się zbędnego tłuszczu.

Ramiona odsłaniamy bardzo często – nosząc zwiewne sukienki bez rękawów czy strój kąpielowy, dlatego warto zadbać o ich wygląd. Ćwiczenia na ramiona wystarczy wykonywać regularnie przez ok. 10 minut – bardzo szybko zobaczysz efekty! Najpopularniejsze ćwiczenia na ramiona to: tzw. pompki, zataczanie kółek z lekkim obciążeniem czy unoszenie ramion w bok z obciążeniem.

Kajaki, czyli plenerowy trening pleców i ramion

Uwielbiasz ćwiczyć swoje ciało, ale brak Ci pomysłów na urozmaicenie treningów? Nie wiesz jak możesz wykorzystać piękna pogodę, aby wykonać inne ćwiczenia, niż bieganie, kolarstwo, czy wykorzystanie siłowni zewnętrznych? Tutaj Cię zaskoczę, ponieważ oprócz zwykłych, standardowych treningów możesz wykonać trening ...

Czytaj więcej »

Aktywność na plaży

Lato, lato, lato czeka, a wraz z latem czeka rzeka… albo jezioro, ewentualnie morze 😉 Uogólniając – gdy myślimy o lecie, automatycznie kojarzy nam się z jakimś zbiornikiem wodnym, nawet z basenem. Lato to dla każdej kobiety czas beztroski, odpoczynku ...

Czytaj więcej »