Ćwiczenia cardio

Trening cardio czyli trening wytrzymałościowy ma na celu poprawę wydolności serca, dlatego polecany jest wszystkim – niezależnie od wieku.

Ćwiczenia cardio nie tylko skutecznie wspomagają odchudzanie, ale również dotleniają organizm i pozytywnie wpływają na układ krążenia. Trening powinien trwać ok. 30-40 minut, a jego intensywność musi być umiarkowana. Pamiętaj, że ćwiczenia cardio możesz z powodzeniem wykonywać w domu, np. wchodząc po schodach, skacząc na skakance, biegając w miejscu czy robiąc rowerek.

Aktywność na plaży

Lato, lato, lato czeka, a wraz z latem czeka rzeka… albo jezioro, ewentualnie morze 😉 Uogólniając – gdy myślimy o lecie, automatycznie kojarzy nam się z jakimś zbiornikiem wodnym, nawet z basenem. Lato to dla każdej kobiety czas beztroski, odpoczynku ...

Czytaj więcej »

Zdrowe spalanie

Lato zbliża się wielkimi krokami, a oponki na brzuchu już nie da się ukryć pod luźnymi, wełniany swetrami? Gdy postanowienia noworoczne poszły w odstawkę, czas zacząć myśleć o lecie. Każda z nas o nim marzy, o wylegiwaniu się na plaży, ...

Czytaj więcej »