Aktywność na plaży

Lato, lato, lato czeka, a wraz z latem czeka rzeka… albo jezioro, ewentualnie morze 😉 Uogólniając – gdy myślimy o lecie, automatycznie kojarzy nam się z jakimś zbiornikiem wodnym, nawet z basenem. Lato to dla każdej kobiety czas beztroski, odpoczynku nad wodą z zimnym napojem, pysznym owocem, wylegiwaniu się na leżaku, czy ręczniku i łapaniu promieni słońca. Jednak… wycieczka nad wodę niekoniecznie musi być jednoznaczna z tak zwanym leżeniem plackiem na plaży. Spróbuj wykorzystać ten czas bardziej aktywnie, a uwierz, że opalenizna także wtedy pojawi się na Twojej skórze, co więcej – nawet bardziej równomiernie, niż miałabyś leżeć do góry brzuchem przez pół dnia!

Siatkówka plażowa / w wodzie

Chyba jest pierwszym ze sportów plażowych, które przychodzą nam do głowy. Wspólny wyjazd ze znajomymi nad wodę, ręczniki, krem do opalania, owoce, chipsy i inne przekąski. A do tego piłka.. żeby się nie nudziło, dla urozmaicenia czasu i wspólnej zabawy, czy to w wodzie, czy na plaży.

Jest to nie tylko świetna forma rozrywki, ale również treningu. Skakanie w upalny dzień do piłki, podbieganie, ruchy rękami, wykroki nóg, to wszystko składa się na prawdziwy trening! Rozciąganie odfajkowane, trening cardio również, na dodatek, skacząc po piasku trudniej nam się porusza, czyli trening będzie jeszcze bardziej owocny. Jednak jeśli chcesz wykorzystać jeszcze bardziej ten czas, a przy okazji nie masz ochoty wychodzić z wody – pograjcie w wodzie! Dodatkowy opór powietrza sprawi, że Twoje nogi Ci za to podziękują 😉 Nie bez przyczyny aquaaerobik cieszy się tak dużą popularnością!

Badminton

To również świetne rozwiązanie na aktywne spędzenie czasu nad wodą, ze znajomymi. Ruch nas troszeczkę wymęczy, ale dzięki takiej rozrywce wykonany trening w formie biegania, skakania, ćwiczenia na górną partię rąk zostaną również wykonane. Nogi także będą ciężko pracować – jak w przypadku siatkówki. Ponadto umili Wam to czas 🙂

Pływanie

Jest to chyba najbardziej oczywista aktywność, którą najczęściej wykonujemy nad wodą. Nie zapominajmy o niej – świetnie wpływa na mięśnie pleców, rąk, brzucha, a także na ujędrnienie klatki piersiowej 😉

Podziel się z przyjaciółmi:
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Nikt nie oceniał)
Loading...

Zostaw komentarz

Szanujmy innych Użytkowników nawet jeżeli mamy inne zdanie. Blokujemy konta Użytkowników którzy spamują i nie przestrzegają netykiety. Zapisanych komentarzy nie można edytować, prosimy więc o uważne redagowanie wpisów. Wszystkie wpisy nowych Użytkowników muszą zostać zaakceptowane przez Moderatorów.

Twój email nie będzie widoczny.Wymagane pola zaznaczone są *

*